Menu UMÓW KONSULTACJĘ

Polityka Prywatności

CTF Group Sp. z.o.o. . z siedzibą w Bieruniu przy ulicy Warszawskiej 31, wypełniając obowiązki wynikające z obowiązujących przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO), pragnie przekazać Państwu informacje dotyczące przetwarzania i ochrony Państwa danych osobowych. 

Informacje zawarte w Polityce prywatności pomogą Państwu zrozumieć, jakie dane osobowe zbiera i przetwarza Centrum Treningu i Fizjoterapii Sp. Z.O.O., w jakim celu są one wykorzystywane oraz jakie przysługują Państwu prawa w związku z ochroną danych osobowych. 

Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami. 

KTO ZBIERA I PRZETWARZA PAŃSTWA DANE OSOBOWE, CZYLI KTO JEST ADMINISTRATOREM PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH? 

CTF Group Sp. z.o.o. z siedzibą w Bieruniu przy ulicy Warszawskiej 31, 

(dalej jako CTF – administrator danych osobowych, Administrator). 

JAK MOGĄ PAŃSTWO SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z CTF? 

Mogą Państwo skontaktować się z CTF: 

1. za pomocą e-maila: biuro@ctfoswiecim.pl, 

2. za pomocą telefonu: 537-072-194., 

3. drogą pocztową: 43-155 Bieruń ul. Warszawska 31., 

4. za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na 

stronie www.centrumtreninguifizjoterapii.pl 

W CTF. jest powołany Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym mogą Państwo skontaktować się: 

1. za pomocą e-maila: krzysztof@ctfoswiecim.pl, 

2. za pomocą telefonu: 798-069-487, 

3. drogą pocztową: Gromiec ul. Husarska 3 32-590, 

KIEDY ORAZ JAKIE DANE OSOBOWE ZBIERA I PRZETWARZA CTF? 

CTF zbiera i przetwarza dane osobowe w związku z: 

1. świadczeniem usług medycznych; 

2. świadczeniem usług drogą elektroniczną, w tym usługi dostępu do prowadzonego przez CTF systemu on-line; 

3. sprzedażą produktów i usług za pośrednictwem prowadzonego przez CTF sklepu internetowego, sprzedażą produktów i usług w oddziałach CTF, w tym realizacją zamówienia i kontaktem z klientem; 

4. podejmowanymi działaniami marketingowymi; 

5. nawiązywaniem kontaktu za pośrednictwem dostępnych na stronach internetowych formularzy; 

6. nawiązanymi relacjami handlowymi.

JAKIE DANE OSOBOWE ZBIERA I PRZETWARZA CTF? 

CTF zbiera i przetwarza dane osobowe w zakresie niezbędnym do zrealizowania celu, w którym zostały zebrane. 

W zależności od celu oraz podstawy prawnej zebrania i przetwarzania danych osobowych CTF może zbierać i przetwarzać m.in. następujące dane: 

1. dane identyfikujące, w tym między innymi: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia; 2. dane kontaktowe, w tym między innymi: adres, numer telefonu, adres e-mail; 3. dane zbierane i przetwarzane do postawienia diagnozy i przeprowadzenia procesu leczenia, w 

tym w szczególności dane dotyczące stanu zdrowia, z zastrzeżeniem, że dotyczy to wyłącznie osób korzystających ze świadczonych przez CTF usług medycznych. 

W JAKIM CELU ORAZ NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ CTF PRZETWARZA PAŃSTWA DANE OSOBOWE ORAZ JAK DŁUGO SĄ PRZECHOWYWANE? 

1. Jeśli korzystają Państwo z usług medycznych świadczonych przez CTF.:

Cel przetwarzania danychOkres Podstawa prawna przechowywania/przetwarzana przetwarzania danych danych osobowych
Udzielanie świadczeń zdrowotnych, w tym prowadzenie dokumentacji medycznej; realizacja umowy na świadczenie usług medycznychart. 6 ust. 1 lit b lub c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit h RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz Okres przechowywania Rozporządzenia Ministra dokumentacji medycznej Zdrowia w sprawie rodzajów, wynikający z przepisów prawazakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (dalej jako Rozporządzenie Ministra Zdrowia) 
Zapewnienie opieki zdrowotnej oraz zarządzanie systemami i usługami opieki zdrowotnej, np. identyfikacji tożsamości podczas rejestracji oraz przed udzielaniem świadczeń zdrowotnychart. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit h RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 i 26 ustawy o Okres przechowywania prawach pacjenta i Rzeczniku dokumentacji medycznej Praw Pacjenta, §10 ust. 1 pkt 2 wynikający z przepisów prawaRozporządzenia Ministra Zdrowia, art. 32 w zw. z art. 3 ust. 1 ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia 
Zapewnienie zabezpieczenia społecznego oraz zarządzania systemami i usługami zabezpieczenia społecznego, np. wystawianie zaświadczeń lub zwolnień lekarskichart. 9 ust. 2 lit h RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 ustawy o prawach pacjenta i Okres przechowywania Rzeczniku Praw Pacjenta oraz dokumentacji medycznej art. 54 ustawy o świadczeniach wynikający z przepisów prawapieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa 
Profilaktyka zdrowotnaart. 9 ust. 2 lit. h RODO w związku z art. 3 ust. 2 ustawy o Okres przechowywania działalności leczniczej oraz art. dokumentacji medycznej 24 ustawy o prawach pacjenta i wynikający z przepisów prawaRzeczniku Praw Pacjenta 
Medycyny pracy, w tym oceny zdolności do pracy pracownikaart. 9 ust. 2 lit h) RODO w Okres przechowywania związku z art. 6, 11 i 12 ustawy o dokumentacji medycznej służbie medycyny pracy wynikający z przepisów prawa
Postawienie diagnozy medycznej Realizacja praw pacjenta, w tym prawa do wyznaczenia osoby upoważnionej do udostępnienia jej dokumentacji medycznej lub/iinformowania jej o stanie zdrowia oraz udostępniania dokumentacji medycznej lub/i informacji osobie upoważnionejart. 9 ust. 2 lit h) RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o Okres przechowywania działalności leczniczej oraz art. dokumentacji medycznej 24 ustawy o prawach pacjenta i wynikający z przepisów prawa Rzeczniku Praw Pacjenta art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 9 ust. h RODO oraz Okres przechowywania art. 26 ust. 1 ustawy o prawach  dokumentacji medycznej pacjenta oraz § 8 ust. 1 wynikający z przepisów prawaRozporządzenia Ministra Zdrowia 
Kontakt poprzez wykorzystanie numeru telefonu lub adresu e-mail w celu np. potwierdzenia wizyty, odwołania terminu wizyty lub zabiegu, poinformowania o możliwości odbioru wyniku badań, co stanowi prawnie uzasadniony interes ADO, jakim jest obsługa pacjentaOkres przechowywania art. 6 ust. 1 lit. b RODO dokumentacji medycznej art. 6 ust. 1 lit. f RODO wynikający z przepisów prawa
Objęcie programem medycznym w ramach badań medycyny pracy, na podstawie umowy o świadczenie usług medycznychart. 6 ust. 1 lit. b RODO Okres przechowywania art. 6 ust. 1 lit. c RODO w dokumentacji medycznej związku z art. 6, art. 11 ust. 1 i wynikający z przepisów prawa art. 12 ust. 2 pkt 1 ustawy o Okres obowiązywania umowy
zawartej przez pracodawcę i/lub zleceniodawcę z ADO, w tym rejestracji i weryfikacji uprawnień do skorzystania z usług medycznych świadczonych przez ADOsłużbie medycyny pracy art. 9 ust. 2 lit h RODO w związku z art. 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej oraz art. 24 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
Objęcie programem medycznym w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych na podstawie umowy zawartej przez pracodawcę i/lub zleceniodawcęz ADO, w tym rejestracji i weryfikacji uprawnień do skorzystania z usług medycznych świadczonych przez ADOart. 6 ust. 1 lit. a lub b RODO art. 9 ust. 2 lit h RODO w Okres przechowywania związku z art. 3 ust. 1 ustawy o dokumentacji medycznej działalności leczniczej oraz art. wynikający z przepisów prawa 24 ustawy o prawach pacjenta i Okres obowiązywania umowyRzeczniku Praw Pacjenta 
Realizacja umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną w postaci prowadzenia konta w systemie on-line – dotyczy osób posiadających konto w prowadzonym przez ADO systemie on-line Ustalenie, dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADOart. 6 ust. 1 lit. a i b RODO Okres prowadzenia konta art. 6 ust. 1 lit. f RODOOkres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa 
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowejart. 6 ust. 1 lit. c RODO w Okres przechowywania związku z art. 74 ust. 2 ustawy o dokumentacji księgowej i rachunkowości oraz innymi podatkowej wynikający z przepisami szczególnymi przepisów prawa
Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia przy wykorzystywaniu monitoringu wizyjnego, rejestrującego wizerunek w siedzibie ………………….., co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADOart. 6 ust. 1 lit. f RODO 1 miesiąc
Wykorzystanie i rozpowszechnianie wizerunku w celach marketingowych naPrzez okres niezbędny do art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osiągnięcia celu jednak nie dłużej na przetwarzanie i wykorzystanie niż do czasu wycofania przez wizerunku Państwa zgody
podstawie udzielonej przez Państwa zgody

2. Jeśli korzystają Państwo z innych usług (niż usługi medyczne) świadczonych przez CTF(np. usługi kosmetyczne, usługi trenera personalnego): 

Cel przetwarzania danychOkres Podstawa prawna przechowywania/przetwarzana przetwarzania danych danych osobowych
Realizacja umowy o świadczenie usługi lub podjęcie żądanych działań przed zawarciem umowyart. 6 ust. 1 lit. b RODOOkres niezbędny do zrealizowania umowy (zrealizowanie usługi)
Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADOart. 6 ust. 1 lit. f RODOOkres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia przy wykorzystywaniu monitoringu wizyjnego, rejestrującego wizerunek w siedzibie ………………….., co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADOWykorzystanie i rozpowszechnianie wizerunku w celach marketingowych na podstawie udzielonej przez Państwa zgodyart. 6 ust. 1 lit. c RODO w Okres przechowywania związku z art. 74 ust. 2 ustawy o dokumentacji księgowej i rachunkowości oraz innymi podatkowej wynikający z przepisami szczególnymi przepisów prawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO 1 miesiąc  Przez okres niezbędny do Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osiągnięcia celu jednak nie dłużej na przetwarzanie i wykorzystanie niż do czasu wycofania przez wizerunku Państwa zgody

3. Jeśli są Państwo klientami CTF, w tym klientami prowadzonego przez CTF sklepu internetowego: 

Cel przetwarzania danychPodstawa prawna przetwarzania danych 

Okres 

przechowywania/przetwarzana danych osobowych

Realizacja umowy sprzedaży, w tym dostarczenie towaru lub usługi, kontakt w związku z realizacją zamówieniaOkres niezbędny do zrealizowania umowy sprzedaży (od złożenia art. 6 ust. 1 lit. b RODO zamówienia do jego zrealizowania)
Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADOart. 6 ust. 1 lit. f RODOOkres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowejart. 6 ust. 1 lit. c RODO w Okres przechowywania związku z art. 74 ust. 2 ustawy o dokumentacji księgowej i rachunkowości oraz innymi podatkowej wynikający z przepisami szczególnymi przepisów prawa

Zapewnienie bezpieczeństwa 

osób i mienia przy 

wykorzystywaniu monitoringu 

wizyjnego, rejestrującego wizerunek w siedzibie 

………………….. co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO 

art. 6 ust. 1 lit. f RODO 1 miesiąc 

4. Jeśli są Państwo kontrahentami CTF: 

Cel przetwarzania danychOkres Podstawa prawna przechowywania/przetwarzana przetwarzania danych danych osobowych
Realizacja zawartej z ………………….. umowyart. 6 ust. 1 lit. b RODO Okres obowiązywania umowy
Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADOart. 6 ust. 1 lit. f RODOOkres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa

Prowadzenie ksiąg 

rachunkowych i dokumentacji podatkowej 

Zapewnienie bezpieczeństwa 

art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości oraz innymi przepisami szczególnymi 

Okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa 

osób i mienia przyart. 6 ust. 1 lit. f RODO 1 miesiąc

wykorzystywaniu monitoringu wizyjnego, rejestrującego wizerunek w siedzibie ………………….., co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO

5. Jeśli działają Państwo w charakterze przedstawiciela kontrahenta CTF, w tym jako osoba wyznaczona do kontaktu, osoba upoważniona do dokonywania określonych działań w imieniu kontrahenta:

Cel przetwarzania danychOkres Podstawa prawna przechowywania/przetwarzana przetwarzania danych danych osobowych
Realizacja umowy zawartej przez CTF z podmiotem, w którego imieniu Państwo występują, co stanowi uzasadniony interes prawny ADOOkres obowiązywania umowy, przez który działają Państwo jako art. 6 ust. 1 lit. b, f RODO przedstawiciel kontrahenta/ klienta CTF
Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADOProwadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej, jeśli Państwa dane były podane w umowie lub innych dokumentach związanychz realizacją przez ADO obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisach podatkowych i o rachunkowości Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia przy wykorzystywaniu monitoringu wizyjnego, rejestrującego wizerunek w siedzibie CTF, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADOart. 6 ust. 1 lit. f RODOOkres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa art. 6 ust. 1 lit. c RODO w Okres przechowywania związku z art. 74 ust. 2 ustawy o dokumentacji księgowej i  rachunkowości oraz innymi podatkowej wynikający z przepisami szczególnymi przepisów prawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO 1 miesiąc
Dostęp do Elektronicznego portalu klienta CTF, co stanowi prawnie uzasadniony interes ADOOkres obowiązywania umowy, art. 6 ust. 1 lit. b, f RODO przez który działają Państwo jako przedstawiciel klienta CTF.

6. Jeśli są Państwo potencjalnymi kontrahentami CTF: 

Cel przetwarzania danychOkres Podstawa prawna przechowywania/przetwarzana przetwarzania danych danych osobowych
Podejmowanie działań przed zawarciem umowy na Państwa żądanieart. 6 ust. 1 lit. b RODOdo momentu podjęcia decyzji w przedmiocie zawarcia umowy

Zapewnienie bezpieczeństwa 

osób i mienia przy 

wykorzystywaniu monitoringu 

wizyjnego, rejestrującego wizerunek w siedzibie CTF, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO 

art. 6 ust. 1 lit. f RODO 1 miesiąc 

7. Jeśli korzystają Państwo z formularzy kontaktowych dostępnych na stronach internetowych prowadzonych przez ADO: 

Cel przetwarzania danychOkres Podstawa prawna przechowywania/przetwarzana przetwarzania danych danych osobowych
Kontakt w związku z pytaniem/ zgłoszeniem złożonym za pośrednictwem formularza kontaktowego, na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danychPrzez okres niezbędny do odpowiedzi na zgłoszenie i prowadzenia korespondencji/ rozmów związanych ze art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgłoszeniem, jednak nie dłużej niżdo wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych

Dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami związanymi z prowadzoną przez ADO 

działalnością gospodarczą, co 

art. 6 ust. 1 lit f RODO 

Przez okres przedawnienia roszczeń określony w przepisach prawa

stanowi uzasadniony interes prawny ADO, gdy Państwa zgłoszenie może uzasadniać przetwarzanie danych w tym celu (np. gdy zgłoszenie dotyczy reklamacji)

8. Jeśli podejmowane są wobec Państwa przez CTF działania marketingowe/wysyłany jest newsletter: 

Cel przetwarzania danychOkres Podstawa prawna przechowywania/przetwarzana przetwarzania danych danych osobowych
Prowadzenie działań marketingowych związanych z działalnością Grupy CTF (spis podmiotów wchodzących w skład grupy znajduje się tutaj), wtym nawiązywanie relacji handlowych, wysyłanie ofert, informacji o towarach, usługach, promocjach, newsletterów – w ramach prawnie uzasadnionego interesu ADO lub wyrażonej przez Państwa zgodyPrzez okres niezbędny do art. 6 ust. 1 lit. f RODO, co osiągnięcia celu, jednak nie dłużejstanowi prawnie uzasadniony niż do: interes ADO, którym jest 1) złożenia przez Państwa marketing produktów i usług sprzeciwu wobec przetwarzania art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 10 danych osobowych w tym celu lubust. 2 ustawy o świadczeniu 2) jeśli wyrażali Państwo zgody usług drogą elektroniczną, art. marketingowe – do wycofania 172 Prawa telekomunikacyjnego udzielonej zgody
Profilowanie (tworzenie profili preferencji) zmierzające do dostosowania oferowanych przezADO usług do Państwa potrzeb, co stanowi uzasadniony interes prawny ADO; Do profilowania ADO nie wykorzystuje żadnych danych szczególnej kategorii, w tym danych znajdujących się w prowadzonej przez ADO dokumentacji medycznej.Przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jednak nie dłużejart. 6 ust. 1 lit. f RODO niż do złożenia przez Państwa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w tym celu

SKĄD CTF POZYSKUJE PAŃSTWA DANE? 

Pacjenci: 

Korzystanie z usług medycznych świadczonych przez CTF 

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa lub osoby upoważnionej podczas rezerwacji wizyty oraz wykonywania na Państwa rzecz usługi medycznej, m.in. konsultacji lekarskiej, badania, zabiegu. W przypadku korzystania przez Państwa z programu medycznego w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych na podstawie umowy (np. współpracy), w pierwszej kolejności dane pozyskiwane są od Państwa na

podstawie wypełnionego przez Państwa formularza przystąpienia do 

programu. 

W przypadku korzystania przez Państwa z programu medycznego w 

ramach badań medycyny pracy dane: imię, nazwisko, PESEL, (w przypadku 

osoby, której nie nadano numeru PESEL – seria, numer i nazwa 

dokumentu stwierdzającego tożsamość), data urodzenia (w przypadku 

osoby przyjmowanej do pracy), adres zamieszkania (miejscowość, ulica, 

nr domu, nr lokalu) oraz stanowisko i opis warunków pracy, zostają 

przekazane ADO przez Państwa pracodawcę. 

ADO może pozyskać również Państwa dane od innych podmiotów 

leczniczych w ramach udostępniania dokumentacji medycznej, jeśli jest to 

niezbędne do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych. 

Klienci: 

Korzystanie z innych niż medyczne usług świadczonych przez CTF, np. usług kosmetycznych, usług trenera personalnego 

Klienci: 

Dokonywanie zakupów, w tym korzystanie ze sklepu 

internetowego 

Kontrahenci: 

Nawiązywanie relacji handlowych 

Przedstawiciele kontrahenta, osoby do kontaktu 

Potencjalni kontrahenci 

Użytkownicy formularzy 

kontaktowych 

Adresaci działań marketingowych 

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa przed zawarciem umowy lub w trakcie jej realizacji. 

Dane pozyskiwane są bezpośrednio przez Państwa lub przez osobę zawierającą umowę, przed zawarciem umowy lub w trakcie jej realizacji. 

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa przed zawarciem umowy lub w trakcie jej realizacji. 

Dane pozyskiwane są od podmiotu, w imieniu którego Państwo występują lub bezpośrednio od Państwa. W przypadku gdy dane osobowe podawane są przez podmiot, w imieniu którego Państwo występują, ADO zbiera Państwa dane: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, stanowisko służbowe. 

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa lub ze źródeł publicznie dostępnych. W przypadku gdy dane osobowe zbierane są ze źródeł publicznie dostępnych, ADP zbiera Państwa dane osobowe: imię, nazwisko, nazwa firmy, numer telefonu, adres e-mail, stanowisko służbowe. 

Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Państwa w formularzu kontaktowym lub podczas kontaktu prowadzonego w celu odpowiedzi na zgłoszenie dokonane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Dane mogą być pozyskiwane: 

1) bezpośrednio od Państwa; 

2) od podmiotu, w imieniu którego Państwo występują (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, stanowisko służbowe); 

3) ze źródeł publicznie dostępnych (imię, nazwisko, nazwa firmy, numer telefonu, adres e-mail, stanowisko służbowe)

Pacjenci: 

Korzystanie z usług medycznych świadczonych przez CTF 

Klienci: 

Korzystanie z innych niż medyczne usług świadczonych przez CTF, np. usług kosmetycznych, usług trenera personalnego 

Klienci: 

Dokonywanie zakupów, w tym korzystanie ze sklepu 

internetowego 

Kontrahenci: 

Nawiązywanie relacji handlowych 

Przedstawiciele kontrahenta, osoby do kontaktu 

Potencjalni kontrahenci 

Użytkownicy formularzy 

kontaktowych 

Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak stanowi warunek ustawowy w zakresie prowadzenia przez ADO dokumentacji, w tym dokumentacji medycznej w sposób określony przepisami prawa, w tym do identyfikacji Państwa tożsamości. W związku z powyższym niepodanie danych może skutkować odmową rezerwacji wizyty, rejestracji albo odmową udzielenia świadczenia zdrowotnego – odmowa podania danych uniemożliwi udzielanie świadczeń zdrowotnych przez ADO. W przypadku niepodania numeru telefonu i adresu e-mail ADO nie może odmówić udzielenia Państwu świadczenia zdrowotnego, jednak podanie tych danych ułatwia korzystanie ze świadczeń dzięki możliwości kontaktowania się w sprawie realizacji usług, w tym potwierdzenia i odwołania wizyty. 

Jeśli korzystają Państwo z prowadzonego przez ADO systemu on-line, podanie przez Państwa danych niezbędnych do prowadzenia konta jest warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usługi prowadzenia konta. Odmowa podania danych skutkować będzie brakiem możliwości założenia i prowadzenia konta w systemie on-line. 

Podanie przez Państwa danych niezbędnych do realizacji umowy jest warunkiem zawarcia umowy. Odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości skorzystania z usługi lub wystawienia faktury. 

Podanie przez Państwa danych niezbędnych do realizacji umowy sprzedaży jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży. Odmowa ich podania będzie skutkować brakiem możliwości dokonania zakupu lub wystawienia faktury. 

Podanie przez Państwa danych niezbędnych do złożenia oferty, a następnie podpisania i realizacji umowy, jest warunkiem zawarcia umowy. Odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości złożenia oferty oraz zawarcia umowy. 

Jeżeli podają Państwo dane osobowe bezpośrednio ADO, ich podanie jest dobrowolne, ale potrzebne do realizacji przez ADO umowy na rzecz podmiotu, w imieniu którego Państwo występują. W przypadku niepodania danych realizacja umowy może być utrudniona. Jeśli podają Państwo dane bezpośrednio ADO, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia działań zmierzających do nawiązania relacji handlowych, w tym złożenia oferty i zawarcia umowy. Podanie przez Państwa danych niezbędnych do udzielenia i odpowiedzi na zgłoszenie/ pytania jest warunkiem uzyskania odpowiedzi. Brak podania danych skutkować będzie brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie/ pytanie. 

Adresaci działań marketingowych Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne. KOMU CTF MOŻE PRZEKAZAĆ PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć: 

1. pracownicy i współpracownicy ADO upoważnieni do przetwarzania Państwa danych osobowych na polecenie ADO; 

2. w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu świadczenia usług medycznych – inne podmioty lecznicze w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności świadczeń zdrowotnych; 

3. podmioty, którym ADO powierzył przetwarzanie danych osobowych, w tym: a) dostawcy usług technicznych i organizacyjnych (w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych, dostawcy sprzętu medycznego, podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie); 

b) dostawcy usług prawnych i doradczych, w tym w przypadku dochodzenia roszczeń związanych z prowadzoną przez CTF działalnością gospodarczą i obrony przed roszczeniami; 

c) zleceniodawcy, z którymi ADO zawarł umowy na świadczenie usług medycznych; d) inne podmioty, osoby lub organy – w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa, w tym osoby upoważnione przez Państwa w ramach realizacji praw pacjenta; e) ZnanyLekarz Sp. z o.o. ul. Kolejowa 5/7 01-217 Warszawa, Polska NIP: 7010224868. KRS: 0000347997. REGON: 142276657 jako podmiot obsługujący aplikacje znanylekarz.pl za pomocą której możliwa jest rezerwacja terminu i ustalenie wizyty w przedsiębiorstwie Administratora 

f) ZnanyLekarz Sp. z o.o. ul. Kolejowa 5/7 01-217 Warszawa, Polska NIP: 7010224868. KRS: 0000347997. REGON: 142276657 jako podmiot obsługujący aplikacje znanylekarz.pl za pomocą której możliwa jest rezerwacja terminu i ustalenie wizyty w przedsiębiorstwie Administratora 

g) Booksy International Sp. z.o.o. NIP 9512381607 | KRS 0000515914 | REGON 147315920 | Firma znajdująca się pod adresem ul. PROSTA 67 w miejscowości WARSZAWA. jako podmiot obsługujący aplikacje booksy.com za pomocą której możliwa jest rezerwacja terminu i ustalenie wizyty w przedsiębiorstwie 

Administratora 

h) Proassist sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, KRS: 0000378475, NIP: 6762436420, REGON: 121461470 – jako podmiot obsługujący aplikację Booksy, za pomocą której możliwa jest rezerwacja terminu i ustalenie wizyty w przedsiębiorstwie Administratora; 

z zastrzeżeniem, że udostępnienie Państwa danych ww. podmiotom odbywa się w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przy zachowaniu pełnych zasad związanych z ich bezpieczeństwem. 

Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. 

CZY PAŃSTWA DANE BĘDĄ PRZEKAZYWANE DO PAŃSTW SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO (DO KRAJÓW INNYCH NIŻ KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ ORAZ ISLANDIA, NORWEGIA I LIECHTENSTEIN)?

ADO może przekazywać Państwa dane osobowe do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (dalej jako Państwa trzecie) i organizacji międzynarodowych, co jest związane z zakresem prowadzonej przez CTF. działalności oraz podejmowanej z różnymi podmiotami współpracy. CTF zapewnia, że dane będą przekazywane do państw, wobec których Komisja Europejska wydała decyzje o spełnianiu przez nie odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych i/lub z zachowaniem wszelkich wymogów prawnych, w tym na podstawie stosownej umowy, zawierającej klauzulę ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską, zapewniając odpowiedni sposób zabezpieczenia przekazywanych danych osobowych. 

JAKIE PRAWA PRZYSŁUGUJĄ PAŃSTWU W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH PRZEZ CTF? W związku z przetwarzaniem przez CT Państwa danych osobowych przysługuje Państwu: 1. Prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – Administrator przekazuje 

informację o przetwarzaniu danych osobowych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym dane osobowe są ujawniane i planowanym terminie ich usunięcia; 

2. Prawo uzyskania kopii danych – Administrator przekazuje kopię przetwarzanych danych, dotyczących osoby zgłaszającej żądanie; 

3. Prawo do sprostowania – Administrator usuwa ewentualne niezgodności lub błędy dotyczące przetwarzanych danych osobowych, oraz uzupełnia je lub aktualizuje, jeśli są niekompletne lub uległy zmianie; 

4. Prawo do usunięcia danych (tzw. prawo zapomnienia) – jest podstawą do żądania usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane; 

5. Prawo do ograniczenia przetwarzania – Administrator zaprzestaje dokonywania operacji na danych osobowych, z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji, lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzji organu nadzorczego, zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych); 

6. Prawo do przenoszenia danych – w zakresie w jakim dane są przetwarzane w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą, Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na ich odczyt przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi – pod warunkiem, iż zarówno Administrator jak i inny podmiot do którego przesyłane są dane mają odpowiednie warunki techniczne umożliwiające takie przesłanie; 

7. Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu; 

8. Prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych lub ze względów związanych z ochroną mienia). Sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie oraz podlega ocenie Administratora; 

9. Prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie zgody osoba, której dane dotyczą, ma prawo ją wycofać w dowolnym momencie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem tej zgody;

10. Prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, osoba, której dane dotyczą, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

Jeżeli chcą Państwo skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień,CTF umożliwia kontakt: 1. za pomocą e-maila: biuro@ctfoswiecim.pl; 

2. drogą pocztową: 32-600 ul. Solna 4, Oświęcim, 

3. za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na 

stronie www.centrumtreninguifizjoterapii.pl 

CZY WOBEC PANŚTWA DANYCH BĘDĄ PODEJMOWANE ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE (DECYZJE BEZ UDZIAŁU CZŁOWIEKA)? 

Wobec Państwa danych osobowych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez udziału człowieka), w tym Państwa dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu. Wyjątkiem od powyższego są decyzje związane z wykonywaniem wiążącej nas z Państwem umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych, np. decyzje dotyczące zapewnienia Państwu odpowiedniej dostępności usług, których podejmowanie w taki sposób jest niezbędne do zawarcia lub wykonania już zawartej umowy. 

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH 

CTF stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by Państwa dane osobowe były bezpieczne, w tym zabezpiecza dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, ich utratą lub zniszczeniem. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Państwa danych osobowych w CTF zostały wdrożone odpowiednie zabezpieczenia personalne, organizacyjne, techniczne (informatyczne) i fizyczne. 

I. SOCIAL MEDIA 

1. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook czy Youtube). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania Użytkowników o aktywności Administratora oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów, a także w celu komunikacji z użytkownikami za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w mediach społecznościowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na promowaniu własnej marki oraz budowaniu i utrzymaniu społeczności związanej z marką. 

2. Na Stronie widnieją zintegrowane wtyczki mediów społecznościowych. Oznacza to, że jeśli Użytkownik kliknie w jeden z takich przycisków (jak np. „Lubię to” na Facebooku) pewne informacje zostaną udostępnione dostawcom tych kanałów społecznościowych. Jeśli Użytkownik jest w tym samym czasie zalogowany na dane konto społecznościowe, dostawca usług społecznościowych może połączyć te informacje z kontem Użytkownika na kanale społecznościowym i upublicznić działania na profilu Użytkownika w taki sposób, że będą one udostępnione innym użytkownikom sieci.

3. Wtyczki tak zwane plug-ins portali społecznościowych, m.in. Facebook.com i Youtube oraz innych, mogą znajdować się na stronie Strony. Związane z nimi usługi dostarczane są odpowiednio przez firmy Facebook Inc. i Google 

a. Facebook oraz Instagram obsługiwany jest przez Facebook Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 oraz Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA Facebook https://developers.facebook.com/docs/plugins ; https://help.instagram.com/519522125107875; 

b. Youtube obsługiwany jest przez Google, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 United States: www.google.de/intl/de/policies/privacy; 

4. Wtyczka przekazuje jej dostawcy jedynie informację o tym w jakim czasie Użytkownik miał dostęp do Strony. Jeśli podczas oglądania Strony bądź przebywania na niej, Użytkownik jest zalogowany do swojego konta znajdującego się np. na Facebooku lub Instagramie, dostawca jest w stanie łączyć zainteresowania Użytkownika, preferencję informacyjne, oraz inne dane, pozyskane np. poprzez kliknięcie przycisku „Lubię to” czy pozostawienie komentarza, bądź wpisanie nazwy profilu w wyszukiwanych. Taka informacja również zostanie przekazana przez przeglądarkę bezpośrednio do dostawcy. Aby uniknąć odnotowania wizyty na wybranym koncie Użytkownika przez Facebook Instagram na stronie internetowej Strony należy się wylogować z konta przed rozpoczęciem przeglądania Strony. 

5. Strona zawiera także łącza do stron internetowych administrowanych przez podmioty niezależne od Administratora tj. Facebook oraz You Tube. Mogą w nich obowiązywać odrębne klauzule lub polityka dotycząca ochrony prywatności. Administrator zachęca do zapoznania się z ich treścią, jako że Administrator nie ma wpływu na gromadzone dane i procesy przetwarzania danych, jak również wiedzy na temat pełnego zakresu ich pozyskiwania, celu ich przetwarzania ani czasu ich przechowywania. Administrator nie ma również informacji na temat usuwania danych zgromadzonych przez dostawców wtyczek. 

a. Adresy dostawców wtyczek oraz adresy URL do ich polityki prywatności: 

i. Facebook: http://www.facebook.com/policy.php; dalsze informacje dotyczące pozyskiwania danych: http://www.facebook.com/help/186325668085084 ; http://www.facebook.com/about/privacy/your-info-on-other#applications oraz http://www.facebook.com/about/privacy/your-info#everyoneinfo. Facebook przystąpił do porozumienia „Tarcza Prywatności” zawartego pomiędzy UE a USA, https://www.privacyshield.gov/EU-US-Framework. 

ii. Youtube: www.google.de/intl/de/policies/privacy; 

6. Na Stronie publikowane są także oceny klientów bądź pacjentów przedsiębiorstwa Administratora, które to oceny są dodawane przez nich na fanpage’u Administratora prowadzonym na portalu Facebook. Korzystanie przez Użytkownika z portalu Facebook podlega zasadom ochrony danych osobowych portalu Facebook, z którymi można zapoznać się pod linkami wskazanymi w ust. 5 powyżej. 

7. Po dodaniu opinii i oceny przedsiębiorstwa Administratora na fanpage’u Administratora prowadzonym na portalu Facebook, opinia i ocena użytkownika zostanie wyświetlona na Stronie pod adresem: https://www.facebook.com/centrumtreninguifizjoterapii Widnieć będzie ocena, treść opinii oraz dane nazwa (zazwyczaj więc imię i nazwisko) konta na portalu Facebook, z którego została wystawiona dana opinia. Dodając opinię na portalu Facebook automatycznie wyrażają Państwo zgodę na ich wyświetlanie na Stronie. 

8. W przypadku braku zgody na wyświetlanie opinii na Stronie, prosimy o kontakt:

a. za pomocą e maila: biuro@ctfoswiecim.pl, 

b. za pomocą telefonu: 798-069-487, 

c. drogą pocztową: 32-600, ul. Solna 4, Oświęcim. 

9. Zgoda ta może być w każdej chwili wycofana, a Administrator zdejmie opinię ze Strony. 10. Na Stronie widnieje także zintegrowany komunikator służący do kontaktu z Administratorem, oparty na komunikatorze Messenger należący do przedsiębiorstwa Facebook. 11. W przypadku nawiązania przez Użytkownika kontaktu z Administratorem przy pomocy tego komunikatora, Użytkownik do wyboru opcje albo zalogowania się do swojego konta na Facebooku, w celu prowadzenia konwersacji z Administratorem ze swojego konta Facebook i powiązanego z nim Messengera, albo prowadzenie konwersacji jako gość. W tym drugim jednak przypadku konwersacja pozostanie dostępna przez okres maksymalnie 24 godzin po zamknięciu czatu. 

12. W przypadku wyboru przez Użytkownika opcji prowadzenia konwersacji z Administratorem przy zalogowaniu się do swojego konta na Facebooku, dane osobowe oraz treść konwersacji będzie w pełni widoczna i udostępniona portalowi Facebook, który będzie przetwarzał dane osobowe Użytkownika zgodnie ze swoimi zasadami przetwarzania danych osobowych, które są opisane tutaj: https://www.messenger.com/privacy?locale=pl_PL. 

13. W przypadku wyboru przez Użytkownika opcji prowadzenia konwersacji z Administratorem jako gość, portal Facebook także będzie miał dostęp do treści konwersacji i do danych w niej zawartych, jednakże konwersacja ta nie zostanie powiązana z kontem Użytkownika na portalu Facebook. 

14. Na Stronie publikowane są materiały video, które są zamieszczone na portalu YouTube. W przypadku wszystkich tych filmów stosowany jest „rozszerzony tryb ochrony danych”, co oznacza, że żadne dane na temat Państwa jako użytkowników nie są przekazywane do YouTube, jeśli nie odtwarzają Państwo filmów. Dopiero kiedy film zostanie odtworzony, przekazywane są dane wymienione w ustępie 4. Nie mamy żadnego wpływu na tego rodzaju przekazywanie danych. 

15. W przypadku wizyty na Stronie i odtworzeniu danego materiału video zamieszczonego na portalu YouTube, serwis YouTube otrzymuje informację, że otworzyli Państwo dany materiał video na Stronie, co wiąże się z przekazaniem do YouTube danych osobowych. Odbywa się to niezależnie od tego, czy YouTube udostępnia konto Użytkownika, przez które są Państwo zalogowani, czy też nie ma konta Użytkownika. Jeśli są Państwo zalogowani w Google (a co za tym idzie i na portalu YouTube), Państwa dane są przyporządkowywane bezpośrednio do Państwa konta. Jeśli nie życzą sobie Państwo przyporządkowania do profilu na YouTube, należy wylogować się przed odtworzeniem materiału video. YouTube zapisuje Państwa dane jako profile użytkownika i wykorzystuje je do celów reklamowych, badania rynku oraz do kształtowania swojej strony internetowej zgodnie z zapotrzebowaniem. Taka analiza jest przeprowadzana przede wszystkim (również dla niezalogowanych użytkowników) w celu prezentowania reklam dostosowanych do zapotrzebowania, a także do informowania innych użytkowników sieci społecznościowej o Państwa aktywności na naszej stronie internetowej. Przysługuje Państwu prawo do sprzeciwu wobec tworzenia takich profilów użytkownika, jednak w celu skorzystania z tego prawa należy zwrócić się do YouTube. 

16. Więcej informacji dotyczących celu i zakresu zbierania i przetwarzania danych przez YouTube można uzyskać z oświadczenia o ochronie danych osobowych. Otrzymają tam Państwo również dalsze informacje dotyczące przysługujących Państwu praw oraz możliwości dokonania ustawień w celu ochrony swojej sfery prywatnej: www.google.de/intl/de/policies/privacy. Google

przetwarza Państwa dane osobowe także w USA i podporządkowuje się porozumieniu EU-US-Privacy-Shield, www.privacyshield.gov/EU-US-Framework. 

PLIKI COOKIES ORAZ PODOBNA TECHNOLOGIA 

Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika przeglądającego Stronę Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin Użytkownika na Stronie i dokonywanych przez niego czynności. 

1. COOKIES „SERWISOWE” 

1.1. Administrator wykorzystuje tzw. cookie serwisowe przede wszystkim w celu dostarczania Użytkownikowi usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy jakości tych usług. W związku z tym Administrator oraz inne podmioty świadczące na jego rzecz usługi analityczne i statystyczne korzystają z plików cookies, przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.). Pliki cookies wykorzystywane w tym celu obejmują: 

a) pliki cookies z danymi wprowadzanymi przez Użytkownika (identyfikator sesji) na czas trwania sesji (ang. user input cookies); 

b) uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania na czas trwania sesji (ang. authentication cookies); 

c) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania (ang. user centric security cookies); d) sesyjne pliki cookies odtwarzaczy multimedialnych (np. pliki cookies odtwarzacza flash), na czas trwania sesji (ang. multimedia player session cookies); 

e) trwałe pliki cookies służące do personalizacji interfejsu Użytkownika na czas trwania sesji lub nieco dłużej (ang. user interface customization cookies), 

f) pliki cookies służące do zapamiętywania zawartości koszyka na czas trwania sesji (ang. shopping cart cookies); 

1.2. Do zbierania statystyk Administrator wykorzystuje produkt Google Analytics, tym samym dane Użytkownika odwiedzającego Serwis otrzyma firma Google, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 United States. Google jest certyfikowany w programie Privacy Shield. W ramach umowy pomiędzy USA a Komisją Europejską ta ostatnia stwierdziła odpowiedni poziom ochrony danych w przypadku przedsiębiorstw posiadających certyfikat Privacy Shield. Istnieje możliwość zablokowania dostępu Google Analytics do danych Użytkownika po zainstalowaniu przez niego w przeglądarce wtyczki znajdującej się pod linkiem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/. W przypadku zainteresowania szczegółami związanymi z przetwarzaniem danych w ramach Google Analytics, zachęcamy do zapoznania się z wyjaśnieniami przygotowanymi przez Google: https://policies.google.com/privacy?hl=pl. 

2. COOKIES „MARKETINGOWE” 

2.1. Administrator wykorzystuje również pliki cookies do celów marketingowych, m.in. w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy behawioralnej. W tym celu

Administrator przechowuje informacje lub uzyskuje dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.). Wykorzystanie plików cookies oraz zebranych za ich pośrednictwem danych osobowych w celach marketingowych wymaga uzyskania zgody Użytkownika. Zgoda ta może być wyrażona poprzez odpowiednią konfigurację przeglądarki, a także może zostać w każdym momencie wycofana, w szczególności poprzez wyczyszczenie historii cookies oraz wyłączenie obsługi cookies w ustawieniach przeglądarki. 

3. GOOGLE ADS. 

3.1. Strona korzysta z programu Google Ads. 

3.2. Google Ads jest programem Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, United States („Google”). W ramach Google Ads Administrator stosuje tzw. śledzenie konwersji (conversion tracking). Po kliknięciu reklamy wyświetlanej przez Google generowany jest plik cookie śledzący konwersję. Pliki cookie (ciasteczka) są to małe pliki tekstowe zapisywane w przeglądarce internetowej na komputerze użytkownika. Takie pliki cookie po 30 dniach tracą ważność i nie służą do identyfikacji osoby użytkownika. Jeżeli użytkownik wchodzi na określone strony tej witryny internetowej, a plik cookie nie stracił jeszcze ważności, firma Google oraz Strona są informowane, że użytkownik został przekierowany na tę stronę po kliknięciu reklamy. 

3.3. Każdy klient Google Ads otrzymuje inny plik cookie. Plików cookie nie można śledzić przez strony internetowe klientów Ads. Informacje zebrane za pomocą pliku cookie dotyczącego konwersji służą do sporządzania statystyk konwersji dla klientów Ads, którzy zdecydowali się na śledzenie konwersji. Klienci otrzymują informację o łącznej liczbie użytkowników, którzy kliknęli reklamę i zostali przekierowani na stronę zaopatrzoną w tag śledzenia konwersji. Nie otrzymują oni jednak informacji, na podstawie których można zidentyfikować osobę użytkownika. Jeżeli nie chcą Państwo uczestniczyć w śledzeniu konwersji, można wnieść sprzeciw wobec korzystania z tej funkcji. W tym celu wystarczy dezaktywować plik cookie do śledzenia konwersji Google w swojej przeglądarce internetowej. Nie będą Państwo wówczas uwzględnieni w statystykach śledzenia konwersji. 

3.4. Przechowywanie plików cookie dotyczącego konwersji odbywa się na podstawie art. 6 zd. 1 lit. f RODO. Operator strony internetowej ma uzasadniony interes w analizowaniu aktywności użytkownika, w celu optymalizowania zarówno swojej oferty internetowej, jak i swojej reklamy. 

3.5. Więcej informacji na temat Google Ads i Google Conversion Tracking można znaleźć w polityce prywatności Google pod adresem: https://www.google.plpolicies/privacy/. 3.6. Mogą Państwo ustawić swoją przeglądarkę w taki sposób, by być informowanym o generowaniu plików cookie i zezwalać na nie tylko w konkretnym przypadku, nie akceptować plików cookie w poszczególnych przypadkach lub ogólnie oraz aktywować funkcję automatycznego usuwania plików cookie w momencie zamykania przeglądarki. Wyłączenie plików cookie może spowodować ograniczenie funkcjonalności tej strony internetowej.